Dostawa

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

CZAS REALIZACJI (termin dostawy) - to okres, po którym przesyłka/Towar jest u Kupującego tzn. jest to:
czas kompletowania Zamówienia + czas dostawy przez przewoźnika - Pocztę Polską, kuriera lub Paczkomaty InPost.


czas kompletowania Zamówienia (czas potrzebny do przygotowania wysyłki) - to okres od przyjęcia potwierdzonego Zamówienia do skompletowania Towarów i zapakowania przesyłki oraz przekazania jej do dostarczenia;
przesyłki przygotowujemy tego samego lub następnego dnia roboczego;
czas kompletowania Zamówienia wynosi zatem od 1-2 dni roboczych.
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane jest standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.
Każde Zamówienie kompletujemy w możliwie najkrótszym czasie zgodnie z wybranym przez Kupującego sposobem dostawy i formą płatności .

Klient może anulować Zamówienie w całości lub w części do czasu jego wysłania. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny 12/294-73-99; 606 414 333 lub e-mailowo: ksiegarnia@fert.krakow.pl

Po przekazaniu przesyłki do dostarczenia przewoźnikowi informujemy e-mailem o zrealizowaniu Zamówienia.

czas dostawy / przez przewoźnika - uzależniony jest od wyboru przez Kupujacego jednego z poniższych sposobów dostawy.

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY:

wiele publikacji - koszt dostawy jak za jedną

zamawiając więcej książek w jednym Zamówieniu - ponosi się koszty jak za wysyłkę tylko 1 szt. publikacji
tzn. dokonując wyboru konkretnego sposobu dostawy (1-5) Kupujący ponosi podane poniżej koszty dostawy niezależnie od ilości i wagi zakupionych Towarów w danym Zamówieniu.

Zamówienia o wartości od 500,00 PLN realizowane są bez doliczania kosztów związanych z dostawą.

Sposoby dostawy: do wyboru

1. Poczta Polska - Pocztex Kurier 48
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   12,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką)          14,50 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          12,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Przesyłki doręczane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu jego tożsamości i uzyskaniu podpisu na nalepce adresowej, bądź w dokumentach oddawczych.
W przypadku przesyłek Kurier 48 pobranie, przesyłka zostanie doręczona odbiorcy po uiszczeniu należności ciążących na przesyłce.

1. Dla przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, w przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier pozostawia odbiorcy zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Jeżeli nadawca podał numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska informuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać doręczona.
3. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki oddawczej, to w drugim dniu, licząc od dnia następnego po dniu nieskutecznej próby doręczenia, Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki za pomocą:  
   1) SMS albo email – jeżeli nadawca podał na nalepce adresowej odpowiednie dane,  
   2) zawiadomienia pozostawionego w skrzynce oddawczej adresata – gdy nie podano danych, o których mowa w pkt.1.
4. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48:  
   1) w ciągu 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia albo przekazania zawiadomienia, może zostać ona doręczona w placówce oddawczej, z zastrzeżeniem pkt 2,  
   2) w ciągu 48 godzin, licząc od godziny następnej po godzinie pierwszej próby doręczenia, przesyłka z zawartością żywych roślin może zostać doręczona w placówce oddawczej.
5. W przypadku nie zgłoszenia się odbiorcy przesyłki do placówki oddawczej w terminach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 albo 2, Poczta Polska zwróci przesyłkę do nadawcy, podając na opakowaniu przyczynę zwrotu.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

2. Poczta Polska - przesyłka polecona ekonomiczna
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                  10,80 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService         10,80 PLN

przewidywany czas dostawy - do 7 dni roboczych

Przesyłki doręcza się za pokwitowaniem odbioru po stwierdzeniu tożsamości adresata lub innej osoby uprawnionej do jej odbioru. Za pokwitowanie odbioru uważa się czytelny podpis odbiorcy i datę odbioru.

W przypadku braku możliwości skutecznego doręczenia przesyłki, Poczta Polska pozostawia awizo albo informuje adresata w formie elektronicznej (sms/e-mail) przekazując zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia i możliwości odbioru przesyłki.

W sytuacji braku odbioru przesyłki rejestrowanej po 7 dniach ponowne zawiadamia się adresata o możliwości odbioru przesyłki. W przypadku kiedy adresat nie zgłosi się po odbiór w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do nadawcy.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, podlega ona niezwłocznemu zwrotowi do nadawcy.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

 

3. Odbiór w PUNKCIE: Poczta Polska, stacja ORLEN, kiosk RUCH, sklep Żabka

- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   11,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          11,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Obsługa przesyłek z płatnością za pobraniem nie jest możliwa.

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy Odbiór w PUNKCIE podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż punkt odbioru.

Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE masz możliwość odbioru przesyłek w ponad 4 100 placówkach pocztowych oraz na blisko 1000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH. Przesyłka jest przekazywana bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru.

Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.

Przesyłkę można śledzić on-line, a gdy będzie gotowa do odbioru, otrzymasz powiadomienie SMS-em albo e-mailem. W otrzymanym sms-ie znajdziesz informację: w której placówce pocztowej przesyłka jest dostępna, do kiedy można ją odebrać.

Punkty partnerskie oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: dokumenty zwrotne, pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości, a także ograniczona jest masa i wymiary:

Punkty partnerskie (Orlen, Ruch) – maksymalna masa przesyłki – 30 kg,

Automaty pocztowe – maksymalna masa przesyłki – 8 kg, maksymalne wymiary - 36/29/30 cm.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

4. InPost - Paczkomaty - odbiór z paczkomatu
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   11,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (kartą pł.)           13,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          11,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 3 dni roboczych

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy przez Paczkomaty podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.

Za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie.

UWAGA - przy wyborze przesyłki pobraniowej do Paczkomatu proszę zwracać uwagę czy wybrany Paczkomat ma opcję opłaty za pobraniem !


Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 2 dni kalendarzowe (48 godzin). Odbiorcy będą mieli możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin. Od 14 maja 2017 r. wystarczy wysłanie specjalnego SMS‑a i… gotowe!
Jeżeli jednak nie odbierzesz przesyłki z Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu jej do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka ona na Ciebie kolejne 3 dni. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.

więcej o Paczkomatach na stronie paczkomaty.pl


5. odbiór osobisty w siedzibie Księgarni FERT
   
ul.Kazimierza Wielkiego 54A
   30-074 Kraków


poniedziałek
- piątek  16.00 - 19.00
sobota                             10.00 - 13.00

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PYTANIA I ODPOWIEDZI :

1. Jak szybko jest wysyłana przesyłka z zamówionym Towarem?

  •  Zamówienia złożone w dni robocze

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo tego samego lub następnego dnia roboczego.

  • Zamówienia złożone w pozostałe dni

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.

Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności elektronicznych (karta kredytowa, e-przelew) wysyłane są w w/w terminie, o ile wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie przed godziną 16:00. W przypadku wysyłki kurierem - przed godziną 13.00.
Wybierając taką formę płatności - zalecamy składać Zamówienie nieco wcześniej. 

Przykład:
Jeśli Zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka zostanie wysłana we wtorek lub w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek ewentualnie we wtorek.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Kupujący informowany jest przez nas możliwie jak najszybciej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli mają Państwo inne pytania, prosimy o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie:
ksiegarnia@fert.krakow.pl ;
tel.12/294-73-99.