Dostawa
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
CZAS REALIZACJI (termin dostawy) - to okres, po którym przesyłka/Towar jest u Kupującego tzn. jest to:
czas kompletowania Zamówienia + czas dostawy przez przewoźnika - Pocztę Polską, kuriera lub Paczkomaty InPost.
czas kompletowania Zamówienia (czas potrzebny do przygotowania wysyłki) - to okres od przyjęcia potwierdzonego Zamówienia do skompletowania Towarów i zapakowania przesyłki oraz przekazania jej do dostarczenia;
przesyłki przygotowujemy tego samego lub następnego dnia roboczego;
czas kompletowania Zamówienia wynosi zatem od 1-2 dni roboczych.
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane jest standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.
Każde Zamówienie kompletujemy w możliwie najkrótszym czasie zgodnie z wybranym przez Kupującego sposobem dostawy i formą płatności .
Klient może anulować Zamówienie w całości lub w części do czasu jego wysłania. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny 12/294-73-99; 606 414 333 lub e-mailowo: ksiegarnia@fert.krakow.pl
Po przekazaniu przesyłki do dostarczenia przewoźnikowi informujemy e-mailem o zrealizowaniu Zamówienia.
czas dostawy / przez przewoźnika - uzależniony jest od wyboru przez Kupujacego jednego z poniższych sposobów dostawy.
KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY:
wiele publikacji - koszt dostawy jak za jedną
zamawiając więcej książek w jednym Zamówieniu - ponosi się koszty jak za wysyłkę tylko 1 szt. publikacji
tzn. dokonując wyboru konkretnego sposobu dostawy (1-5) Kupujący ponosi podane poniżej koszty dostawy niezależnie od ilości i wagi zakupionych Towarów w danym Zamówieniu.
Zamówienia o wartości od 500,00 PLN realizowane są bez doliczania kosztów związanych z dostawą.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
W kontekście obecnej sytuacji w naszym kraju uprzejmie informujemy, że:
Paczkomaty Inpost - bezdotykowy odbiór paczki:
Zachęcamy do wyboru dostawy za pośrednictwem Paczkomatów Inpost.
Używając aplikacji InPost Mobile, można odebrać przesyłkę z paczkomatu bezdotykowo.
Przypominamy, że dla własnego bezpieczeństwa aplikację InPost Mobile należy instalować jedynie z oficjalnego źródła – sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
Informujemy ponadto, że firma Inpost nie wysyła żadnych informacji mających na celu weryfikację paczek ze względu na zagrożenie koronawirusem.
https://inpost.pl/aktualnosci-aktualne-informacje-dotyczace-odbierania-i-nadawania-przesylek-inpost
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sposoby dostawy: do wyboru
1. Poczta Polska - Pocztex Kurier 48
- w przypadku płatności przelewem "z góry" 12,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką) 14,50 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService 12,00 PLN
przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych
Przesyłki doręczane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu jego tożsamości i uzyskaniu podpisu na nalepce adresowej, bądź w dokumentach oddawczych.
W przypadku przesyłek Kurier 48 pobranie, przesyłka zostanie doręczona odbiorcy po uiszczeniu należności ciążących na przesyłce.
1. Dla przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, w przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier pozostawia odbiorcy zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Jeżeli nadawca podał numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska informuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać doręczona.
3. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki oddawczej, to w drugim dniu, licząc od dnia następnego po dniu nieskutecznej próby doręczenia, Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki za pomocą:
1) SMS albo email – jeżeli nadawca podał na nalepce adresowej odpowiednie dane,
2) zawiadomienia pozostawionego w skrzynce oddawczej adresata – gdy nie podano danych, o których mowa w pkt.1.
4. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48:
1) w ciągu 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia albo przekazania zawiadomienia, może zostać ona doręczona w placówce oddawczej, z zastrzeżeniem pkt 2,
2) w ciągu 48 godzin, licząc od godziny następnej po godzinie pierwszej próby doręczenia, przesyłka z zawartością żywych roślin może zostać doręczona w placówce oddawczej.
5. W przypadku nie zgłoszenia się odbiorcy przesyłki do placówki oddawczej w terminach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 albo 2, Poczta Polska zwróci przesyłkę do nadawcy, podając na opakowaniu przyczynę zwrotu.
Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/
2. Odbiór w PUNKCIE: Poczta Polska, stacja ORLEN, kiosk RUCH, sklep Żabka
- w przypadku płatności przelewem "z góry" 11,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService 11,00 PLN
przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych
Obsługa przesyłek z płatnością za pobraniem nie jest możliwa.
Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy Odbiór w PUNKCIE podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż punkt odbioru.
Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE masz możliwość odbioru przesyłek w ponad 4 100 placówkach pocztowych oraz na blisko 1000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH. Przesyłka jest przekazywana bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru.
Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.
Przesyłkę można śledzić on-line, a gdy będzie gotowa do odbioru, otrzymasz powiadomienie SMS-em albo e-mailem. W otrzymanym sms-ie znajdziesz informację: w której placówce pocztowej przesyłka jest dostępna, do kiedy można ją odebrać.
Punkty partnerskie oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: dokumenty zwrotne, pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości, a także ograniczona jest masa i wymiary:
Punkty partnerskie (Orlen, Ruch) – maksymalna masa przesyłki – 30 kg,
Automaty pocztowe – maksymalna masa przesyłki – 8 kg, maksymalne wymiary - 36/29/30 cm.
Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/
3. InPost - Paczkomaty - odbiór z paczkomatu
- w przypadku płatności przelewem "z góry" 12,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (kartą pł.) 14,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService 12,00 PLN
przewidywany czas dostawy - do 3 dni roboczych
Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy przez Paczkomaty podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.
Za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie.
UWAGA - przy wyborze przesyłki pobraniowej do Paczkomatu proszę zwracać uwagę czy wybrany Paczkomat ma opcję opłaty za pobraniem !
Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 2 dni kalendarzowe (48 godzin). Odbiorcy będą mieli możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin. Od 14 maja 2017 r. wystarczy wysłanie specjalnego SMS‑a i… gotowe!
Jeżeli jednak nie odbierzesz przesyłki z Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu jej do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka ona na Ciebie kolejne 3 dni. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.
więcej o Paczkomatach na stronie paczkomaty.pl
4. odbiór osobisty w siedzibie Księgarni FERT
ul.Kazimierza Wielkiego 54A
30-074 Kraków
w godzinach otwarcia księgarni stacjonarnej
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PYTANIA I ODPOWIEDZI :
1. Jak szybko jest wysyłana przesyłka z zamówionym Towarem?
- Zamówienia złożone w dni robocze
Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo tego samego lub następnego dnia roboczego.
- Zamówienia złożone w pozostałe dni
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.
Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności elektronicznych (karta kredytowa, e-przelew) wysyłane są w w/w terminie, o ile wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie przed godziną 16:00. W przypadku wysyłki kurierem - przed godziną 13.00.
Wybierając taką formę płatności - zalecamy składać Zamówienie nieco wcześniej.
Przykład:
Jeśli Zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka zostanie wysłana we wtorek lub w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek ewentualnie we wtorek.
W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Kupujący informowany jest przez nas możliwie jak najszybciej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeżeli mają Państwo inne pytania, prosimy o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie:
ksiegarnia@fert.krakow.pl ;
tel.12/294-73-99.