Dostawa

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

CZAS REALIZACJI (termin dostawy) - to okres, po którym przesyłka/Towar jest u Kupującego tzn. jest to:
czas kompletowania Zamówienia + czas dostawy przez przewoźnika - Pocztę Polską, kuriera lub Paczkomaty InPost.


czas kompletowania Zamówienia (czas potrzebny do przygotowania wysyłki) - to okres od przyjęcia potwierdzonego Zamówienia do skompletowania Towarów i zapakowania przesyłki oraz przekazania jej do dostarczenia;
przesyłki przygotowujemy tego samego lub następnego dnia roboczego;
czas kompletowania Zamówienia wynosi zatem od 1-2 dni roboczych.
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane jest standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.
Każde Zamówienie kompletujemy w możliwie najkrótszym czasie zgodnie z wybranym przez Kupującego sposobem dostawy i formą płatności .

Klient może anulować Zamówienie w całości lub w części do czasu jego wysłania. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny 12/294-73-99 lub e-mailowo: ksiegarnia@fert.krakow.pl

Po przekazaniu przesyłki do dostarczenia przewoźnikowi informujemy e-mailem o zrealizowaniu Zamówienia.

czas dostawy / przez przewoźnika - uzależniony jest od wyboru przez Kupujacego jednego z poniższych sposobów dostawy.

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY:

wiele publikacji - koszt dostawy jak za jedną

zamawiając więcej książek w jednym Zamówieniu - ponosi się koszty jak za wysyłkę tylko 1 szt. publikacji
tzn. dokonując wyboru konkretnego sposobu dostawy (1-5) Kupujący ponosi podane poniżej koszty dostawy niezależnie od ilości i wagi zakupionych Towarów w danym Zamówieniu.

Zamówienia o wartości od 500,00 PLN realizowane są bez doliczania kosztów związanych z dostawą.

Sposoby dostawy: do wyboru

1. Poczta Polska - Pocztex Kurier 48
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   11,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką)          14,50 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          11,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Przesyłki doręczane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu jego tożsamości i uzyskaniu podpisu na nalepce adresowej, bądź w dokumentach oddawczych.
W przypadku przesyłek Kurier 48 pobranie, przesyłka zostanie doręczona odbiorcy po uiszczeniu należności ciążących na przesyłce.

1. Dla przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, w przypadku nieskutecznej próby doręczenia, kurier pozostawia odbiorcy zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Jeżeli nadawca podał numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska informuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail) o podjętej próbie doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać doręczona.
3. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki oddawczej, to w drugim dniu, licząc od dnia następnego po dniu nieskutecznej próby doręczenia, Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki za pomocą:  
   1) SMS albo email – jeżeli nadawca podał na nalepce adresowej odpowiednie dane,  
   2) zawiadomienia pozostawionego w skrzynce oddawczej adresata – gdy nie podano danych, o których mowa w pkt.1.
4. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia przesyłki nadanej w serwisie Kurier 48:  
   1) w ciągu 7 dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia albo przekazania zawiadomienia, może zostać ona doręczona w placówce oddawczej, z zastrzeżeniem pkt 2,  
   2) w ciągu 48 godzin, licząc od godziny następnej po godzinie pierwszej próby doręczenia, przesyłka z zawartością żywych roślin może zostać doręczona w placówce oddawczej.
5. W przypadku nie zgłoszenia się odbiorcy przesyłki do placówki oddawczej w terminach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 albo 2, Poczta Polska zwróci przesyłkę do nadawcy, podając na opakowaniu przyczynę zwrotu.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

2. Poczta Polska - przesyłka polecona ekonomiczna
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                  10,80 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService         10,80 PLN

przewidywany czas dostawy - do 7 dni roboczych

Przesyłki doręcza się za pokwitowaniem odbioru po stwierdzeniu tożsamości adresata lub innej osoby uprawnionej do jej odbioru. Za pokwitowanie odbioru uważa się czytelny podpis odbiorcy i datę odbioru.

W przypadku braku możliwości skutecznego doręczenia przesyłki, Poczta Polska pozostawia awizo albo informuje adresata w formie elektronicznej (sms/e-mail) przekazując zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia i możliwości odbioru przesyłki.

W sytuacji braku odbioru przesyłki rejestrowanej po 7 dniach ponowne zawiadamia się adresata o możliwości odbioru przesyłki. W przypadku kiedy adresat nie zgłosi się po odbiór w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do nadawcy.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, podlega ona niezwłocznemu zwrotowi do nadawcy.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/


3. Poczta Polska - Paczka 24     
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   15,50 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką)          19,50 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          15,50 PLN

przewidywany czas dostawy - 1 dzień roboczy/do 2 dni roboczych.

Przesyłki doręczane są bezpośrednio do rąk odbiorcy. Przesyłki doręcza się za pokwitowaniem odbioru po stwierdzeniu tożsamości adresata lub innej osoby uprawnionej do jej odbioru. Za pokwitowanie odbioru uważa się czytelny podpis odbiorcy i datę odbioru.

W przypadku braku możliwości skutecznego doręczenia przesyłki, Poczta Polska pozostawia awizo albo informuje adresata w formie elektronicznej (sms/e-mail) przekazując zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia i możliwości odbioru przesyłki.

W sytuacji braku odbioru przesyłki rejestrowanej po 7 dniach ponowne zawiadamia się adresata o możliwości odbioru przesyłki. W przypadku kiedy adresat nie zgłosi się po odbiór w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do nadawcy.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, podlega ona niezwłocznemu zwrotowi do nadawcy.
W przypadku przesyłek Paczka24 pobranie, przy dostarczeniu przesyłki odbiorca uiszcza należność.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

Terminy doręczenia:

  • gwarantowany termin doręczenia w następnym dniu roboczym – do strefy A w następnym dniu roboczym po nadaniu – pod warunkiem nadania do godziny 15.00
  • gwarantowany termin doręczenia w ciągu 2 dni roboczych – do strefy B w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu – pod warunkiem nadania do godziny 15.00

sprawdź strefy doręczania

4. Odbiór w PUNKCIE: Poczta Polska, stacja ORLEN, kiosk RUCH

- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   9,90 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          9,90 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Obsługa przesyłek z płatnością za pobraniem nie jest możliwa.

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy Odbiór w PUNKCIE podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż punkt odbioru.

Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE masz możliwość odbioru przesyłek w ponad 4 100 placówkach pocztowych oraz na blisko 1000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH. Przesyłka jest przekazywana bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu tożsamości i uzyskaniu pokwitowania odbioru.

Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.

Przesyłkę można śledzić on-line, a gdy będzie gotowa do odbioru, otrzymasz powiadomienie SMS-em albo e-mailem. W otrzymanym sms-ie znajdziesz informację: w której placówce pocztowej przesyłka jest dostępna, do kiedy można ją odebrać.

Punkty partnerskie oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: dokumenty zwrotne, pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości, a także ograniczona jest masa i wymiary:

Punkty partnerskie (Orlen, Ruch) – maksymalna masa przesyłki – 30 kg,

Automaty pocztowe – maksymalna masa przesyłki – 8 kg, maksymalne wymiary - 36/29/30 cm.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

5. InPost - Paczkomaty - odbiór z paczkomatu
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   9,90 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (kartą pł.)          14,90 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          9,90 PLN

przewidywany czas dostawy - do 3 dni roboczych

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy przez Paczkomaty podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.
Za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie.

UWAGA - przy wyborze Paczkomatu !

icon - Paczkomat z możliwością opłaty za pobraniem


Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 2 dni kalendarzowe (48 godzin). Odbiorcy będą mieli możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin. Od 14 maja 2017 r. wystarczy wysłanie specjalnego SMS‑a i… gotowe!
Jeżeli jednak nie odbierzesz przesyłki z Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu jej do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka ona na Ciebie kolejne 3 dni. Po upływie tego czasu przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.

więcej o Paczkomatach na stronie paczkomaty.pl

6. firma kurierska PATRON SERVICE
- w przypadku płatności przelewem "z góry"                  16,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką)         21,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService         16,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Podany koszt dostawy standardowych dostarczeń w godzinach od 8.00 do 20.00 w zależności od obsługiwanego rejonu Odbiorcy.
W sytuacji nieobecności Odbiorcy pod wskazanym adresem kurier standardowo zostawia awizo.
dwie próby doręczenia przesyłki, każda kolejna jest ustalana indywidualnie i dodatkowo płatna wg aktualnego cennika usług kurierskich.
Następnie od momentu drugiej nieskutecznej próby doręczenia przesyłka oczekuje przez 7 dni na odbiór w magazynie firmy Patron Service lub DHL obsługującym rejon Odbiorcy.
Przesyłka zwracana jest do Nadawcy:
- po 7 dniach w sytuacji pozostawienia awiza
- w przypadku błędnego adresu Odbiorcy czeka 7 dni w oddziale doręczającym na wyjaśnienia
- w przypadku odmowy przyjęcia - kolejny dzień roboczy licząc od nieskutecznej dostawy.

Biuro Obsługi Klienta tel.801 002 899

Wszelkie informacje na temat konkretnej przesyłki oraz status przesyłki:
Patron Service kontakt


7. odbiór osobisty w siedzibie Księgarni FERT
   
ul.Kazimierza Wielkiego 54A
   30-074 Kraków


poniedziałek - piątek
  9.00 - 17.00
sobota                         10.00 - 13.00

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PYTANIA I ODPOWIEDZI :

1. Jak szybko jest wysyłana przesyłka z zamówionym Towarem?

  •  Zamówienia złożone w dni robocze

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo tego samego lub następnego dnia roboczego.

  • Zamówienia złożone w pozostałe dni

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.

Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności elektronicznych (karta kredytowa, e-przelew) wysyłane są w w/w terminie, o ile wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie przed godziną 16:00. W przypadku wysyłki kurierem - przed godziną 13.00.
Wybierając taką formę płatności - zalecamy składać Zamówienie nieco wcześniej. 

Przykład:
Jeśli Zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka zostanie wysłana we wtorek lub w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek ewentualnie we wtorek.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Kupujący informowany jest przez nas możliwie jak najszybciej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli mają Państwo inne pytania, prosimy o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie:
ksiegarnia@fert.krakow.pl ;
tel.12/294-73-99.