Dostawa

Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

CZAS REALIZACJI (termin dostawy) - to okres, po którym przesyłka/Towar jest u Kupującego tzn. jest to:
czas kompletowania Zamówienia + czas dostawy przez przewoźnika - Pocztę Polską, kuriera lub Paczkomaty InPost.


czas kompletowania Zamówienia (czas potrzebny do przygotowania wysyłki) - to okres od przyjęcia potwierdzonego Zamówienia do skompletowania Towarów i zapakowania przesyłki oraz przekazania jej do dostarczenia;
przesyłki przygotowujemy tego samego lub następnego dnia roboczego;
czas kompletowania Zamówienia wynosi zatem od 1-2 dni roboczych.
Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane jest standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.
Każde Zamówienie kompletujemy w możliwie najkrótszym czasie zgodnie z wybranym przez Kupującego sposobem dostawy i formą płatności .

Klient może anulować Zamówienie w całości lub w części do czasu jego wysłania. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny 12/294-73-99; 606 414 333 lub e-mailowo: ksiegarnia@fert.krakow.pl

Po przekazaniu przesyłki do dostarczenia przewoźnikowi informujemy e-mailem o zrealizowaniu Zamówienia.

czas dostawy / przez przewoźnika - uzależniony jest od wyboru przez Kupujacego jednego z poniższych sposobów dostawy.

KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY:

wiele publikacji - koszt dostawy jak za jedną

zamawiając więcej książek w jednym Zamówieniu - ponosi się koszty jak za wysyłkę tylko 1 szt. publikacji
tzn. dokonując wyboru konkretnego sposobu dostawy (1-4) Kupujący ponosi podane poniżej koszty dostawy niezależnie od ilości i wagi zakupionych Towarów w danym Zamówieniu.

Zamówienia o wartości od 500,00 PLN realizowane są bez doliczania kosztów związanych z dostawą.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

W kontekście obecnej sytuacji w naszym kraju

zachęcamy do wyboru dostawy za pośrednictwem Paczkomatów Inpost.


Paczkomaty Inpost - bezdotykowy odbiór paczki:

Używając aplikacji InPost Mobile, można odebrać przesyłkę z paczkomatu bezdotykowo.

Przypominamy, że dla własnego bezpieczeństwa aplikację InPost Mobile należy instalować jedynie z oficjalnego źródła – sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Ważne informacje:

https://inpost.pl/aktualnosci-aktualne-informacje-dotyczace-odbierania-i-nadawania-przesylek-inpost

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sposoby dostawy: do wyboru

1. InPost - Paczkomaty - odbiór z paczkomatu


- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   12,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (kartą pł.)           14,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          12,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy przez Paczkomaty podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.

Za odbiór przesyłki pobraniowej zapłacisz kartą bezpośrednio w Paczkomacie.

UWAGA:

- przy składaniu zamówienia proszę zwrócić szczególną uwagę na poprawność podanego numeru telefonu,

- przy wyborze przesyłki pobraniowej do Paczkomatu proszę zwrócić uwagę czy wybrany Paczkomat ma opcję opłaty za pobraniem !


Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 48 godzin.

Odbiorcy mają możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin.

https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie


Od 16 marca 2020 r. przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.

więcej o Paczkomatach na stronie paczkomaty.pl

 

2. Odbiór w PUNKCIE: Poczta Polska, stacja ORLEN, kiosk RUCH, sklep Żabka, SMARTBOX Biedronka

poczta polska

https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   11,00 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          11,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 3 dni roboczych

Obsługa przesyłek z płatnością za pobraniem nie jest możliwa.

Po wybraniu w Zamówieniu opcji dostawy Odbiór w PUNKCIE podaj koniecznie swój numer telefonu komórkowego i wskaż punkt odbioru.

Odbiór w punkcie to aktualnie ponad 13 tys. punktów odbiorów, w tym najnowsza opcja SMARTBOX zlokalizowane przy sklepach Biedronka.

Nie musisz czekać na przyjazd kuriera – sam decydujesz o miejscu i czasie odbioru przesyłki.

Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz sms lub email z potwierdzeniem. W międzyczasie możesz ją śledzić tutaj. Następnie udaj się do wybranego punktu lub automatu pocztowego, wpisz swój kod odbioru i odbierz przesyłkę.

W placówkach pocztowych i na stacjach ORLEN odbiór przesyłek odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości. 

Punkty partnerskie oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: dokumenty zwrotne, pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości, a także ograniczona jest masa i wymiary:

PUNKTY ODBIORU (placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch)

Maksymalna dopuszczalna masa: 20 kg

Maksymalne dopuszczalne wymiary: 70 cm x 60 cm x 60 cm

AUTOMATY PACZKOWE SMARTBOX (w wybranych placówkach pocztowych i marketach Biedronka)

Maksymalna dopuszczalna masa: 20 kg

Maksymalne dopuszczalne wymiary: 60 cm x 47 cm x 37 cm

Dla przesyłek w usługach PACZKA48 z opcją „Odbiór w punkcie”, obowiązują następujące terminy odbioru:
1) w przypadku przesyłek doręczanych w punkcie partnerskim, jeżeli odbiorca przesyłki nie zgłosi się po odbiór, to po 2 dniach, licząc od dnia następnego po dniu przekazania powiadomienia, Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata przesyłki SMS-em albo pocztą elektroniczną o możliwości odbioru, wykorzystując w tym celu dane kontaktowe, jakie nadawca podał na nalepce adresowej. Termin odbioru przesyłki wynosi 6 dni licząc od dnia następnego po dniu przekazania powiadomienia,
2) w przypadku przesyłek doręczanych w punkcie odbioru będącym automatem pocztowym, jeżeli odbiorca przesyłki nie zgłosi się po odbiór, to po 4 dniach, licząc od dnia wysłania powiadomienia, na kolejne 10 dni przesyłka zostaje skierowana do najbliższej placówki pocztowej świadczącej odbiór w punkcie o czym adresat zostanie powiadomiony SMS-em albo pocztą elektroniczną, wykorzystując w tym celu dane kontaktowe, jakie nadawca podał na nalepce adresowej. Termin odbioru przesyłki wynosi 14 dni licząc od dnia następnego po dniu przekazania powiadomienia,
3) w przypadku przesyłek doręczanych w punkcie odbioru będącym placówką pocztową, jeżeli odbiorca przesyłki nie zgłosi się po odbiór, to po 7 dniach, licząc od dnia następnego po dniu przekazania powiadomienia, Poczta Polska powtórnie zawiadomi adresata o możliwości odbioru przesyłki SMS-em albo pocztą elektroniczną, wykorzystując w tym celu dane kontaktowe, jakie nadawca podał na nalepce adresowej. Termin odbioru przesyłki wynosi 14 dni licząc od dnia następnego po dniu przekazania powiadomienia.

W przypadku niezgłoszenia się odbiorcy przesyłki do punktu odbioru albo punktu partnerskiego w terminach, o których mowa powyżej, Poczta Polska zwróci przesyłkę do nadawcy na jego koszt, podając na opakowaniu przyczynę zwrotu.

 

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/

 

3. Poczta Polska - Pocztex Kurier 48

poczta polska


- w przypadku płatności przelewem "z góry"                   12,00 PLN
- w przypadku płatności za pobraniem (gotówką)          14,50 PLN
- w przypadku płatności elektronicznych eService          12,00 PLN

przewidywany czas dostawy - do 3 dni roboczych

Przesyłki doręczane są bezpośrednio do rąk odbiorcy, po stwierdzeniu jego tożsamości i uzyskaniu podpisu na nalepce adresowej, bądź w dokumentach oddawczych.
W przypadku przesyłek Kurier 48 pobranie, przesyłka zostanie doręczona odbiorcy po uiszczeniu należności ciążących na przesyłce.

1. Dla przesyłki nadanej w usłudze Kurier48, w przypadku nieskutecznej próby doręczenia, pracownik doręczający pozostawia odbiorcy zawiadomienie o podjętej próbie doręczenia, z zastrzeżeniem ust. 2. Zawiadomienie pozostawia się w skrzynce oddawczej adresata lub jeśli nie jest to możliwe, w inny sposób nie naruszający przepisów prawa. W przypadku pozostawienia zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki w innym miejscu niż skrzynka oddawcza adresata, miejsce pozostawienia odnotowywane jest na przesyłce.
2. Jeżeli nadawca podał numer telefonu komórkowego (w sieci operatora krajowego) albo adres poczty elektronicznej adresata, Poczta Polska informuje adresata w formie elektronicznej (SMS albo e-mail)
o podjętej próbie doręczenia przesyłki, wskazując jej numer, termin oraz adres placówki, w której przesyłka może zostać odebrana.
3. W przypadku przesyłki Kurier48, doręczanej za pośrednictwem skrytki pocztowej, pozostawienie opatrzonego datą i godziną zawiadomienia jest równoznaczne z powiadomieniem o możliwości odebrania przesyłki w placówce pocztowej.
4. Jeżeli odbiorca nie zgłosi się do placówki pocztowej, to po 7 dniach Poczta Polska powtórnie poinformuje adresata o możliwości odbioru przesyłki za pomocą:
1) SMS albo email – jeżeli nadawca podał na nalepce adresowej odpowiednie dane,
2) zawiadomienia pozostawionego w skrzynce oddawczej adresata – gdy nie podano danych, o których mowa w pkt 1.
5. W przypadku nieskutecznej próby doręczenia przesyłki:
1) w ciągu 14 dni, licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia albo przekazania zawiadomienia, może zostać ona odebrana w placówce pocztowej.

6. W przypadku nie zgłoszenia się odbiorcy przesyłki do placówki pocztowej w terminie, o których mowa w ust. 5, Poczta Polska zwróci przesyłkę do nadawcy, podając na opakowaniu przyczynę zwrotu.

Informacje na temat konkretnej przesyłki i status można śledzić na stronie:
emonitoring.poczta-polska.pl/


4. odbiór osobisty w siedzibie Księgarni FERT
   
ul.Kazimierza Wielkiego 54A
   30-074 Kraków

fert

w godzinach otwarcia księgarni stacjonarnej

po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia sms-em lub e-mail z informacją o zamówieniu gotowym do odbioru

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PYTANIA I ODPOWIEDZI :

1. Jak szybko jest wysyłana przesyłka z zamówionym Towarem?

  •  Zamówienia złożone w dni robocze

Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo tego samego lub następnego dnia roboczego.

  • Zamówienia złożone w pozostałe dni

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo pierwszego lub następnego dnia roboczego po dniu złożenia Zamówienia.

Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności elektronicznych (karta kredytowa, e-przelew) wysyłane są w w/w terminie, o ile wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie przed godziną 16:00. W przypadku wysyłki kurierem - przed godziną 13.00.
Wybierając taką formę płatności - zalecamy składać Zamówienie nieco wcześniej. 

Przykład:
Jeśli Zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka zostanie wysłana we wtorek lub w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek ewentualnie we wtorek.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Kupujący informowany jest przez nas możliwie jak najszybciej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli mają Państwo inne pytania, prosimy o kontakt z nami mailowo lub telefonicznie:
ksiegarnia@fert.krakow.pl ;
tel.12/294-73-99.